1. Tijdens een telefonisch intakegesprek (ongeveer 30 minuten) overlopen we de

noden van uw gezin, bepalen we de selectiecriteria van uw nanny en bespreken we het potentiële loonpakket.

 

  1. Na het intakegesprek bezorgen wij u een gepersonaliseerde offerte met de

beschrijving van het takenpakket, uurrooster en transparant uurtarief.

 

  1. Na ondertekening van de offerte, starten wij de zoektocht naar de geschikte nanny

voor u. De gemiddelde doorlooptijd schommelt tussen 8 tot 12 weken, afhankelijk van de uw regio en verwachtingen.

 

  1. Zodra wij een geschikte kandidaat-nanny hebben gevonden, organiseren wij een

matchingsgesprek tussen het gezin, de nanny en een medewerker van Martha.

 

  1. Na een positief matchingsgesprek, kan uw nanny opstarten op basis van een

wekelijkse planning. Tijdens deze opstartfase zorgen we dat alles vlot verloopt.

 

  1. Op het einde van de maand geeft u ons de prestaties door en ontvangt u van ons

een factuur. Vervolgens bevestigt u de planning voor de komende maand.

Categorie: Een nanny in dienst nemen

Geef een reactie